Преподавателски екип 2020-2021
ДЛЪЖНОСТ | ИМЕ/ПРЕДМЕТ |
ДИРЕКТОР | Емилия Тодорова Микова |
ЗАМ. ДИРЕКТОР |
Цветанка Крайчева Гъркова - Административно-стопанска дейност |
ПСИХОЛОГ |
Донка Веселинова Славчева - Психолог, Философия, Гражданско образование Татяна Здравкова Милева-Ангелова - Психолог |
ГЛАВНИ УЧИТЕЛИ |
Даниела Христова Самарджиева- Информационни технологии, Компютърно моделиране и ИТ, класен ръководител на 12"А" клас Аделина Иванова Павлова - Математика, Информационни технологии, класен ръководител на 9 "А" клас |
Старши учители - Подготвителен и Начален етап |
Димитринка Тодорова Чолакова-Стоянова - подготвителна група Павлина Димитрова Божкова- Лалова- класен ръководител на 1 „А" клас Венета Добрева Каменова- класен ръководител на 1 „Б" клас Теодора Филипова Иванова - ЦДО 1 клас Габриела Илиева Захариева - класен ръководител на 2 „А" клас Стоянка Николова Балова- Горицова - класен ръководител на 2 „А" клас Велка Панчева Батаклиева - 2 клас Димка Никова Червенкова - класен ръководител на 3 "А" клас Гергана Тодорова Градинарова- класен ръководител на 3 "Б" клас Десислава Цветкова Нягулова - класен ръководите на 4 "А" клас Райна Георгиева Попова - ЦДО 4 клас Цонка Панчева Стоянова - ЗИ Английски език Борислав Тодоров Богданов - Физическо възпитание и спорт Десислава Иванова Харалампиева - ЦДО: Изкуства |
Старши учители - Прогимназиален и Гимназиален етап |
Милена Василева Николова - Сербезова - Български език и литература, класен ръководител на 6 „А" клас Пенка Георгиева Маркова - Български език и литература, класен ръководител на 7„А" клас Богдана Николова - Биология и здравно образование, класен ръководител на 7"Б" клас Мария Николаева Велчева - Английски език, класен ръководител на 5 "А"клас Донка Красимирова Георгиева - Английски език Таня Димитрова Шопова - Немски език Цонка Николова Гешева - Математика Людмила Атанасова Темелкова - Физика и астpономия, класен ръководител на 6 "Б" клас Даниела Иванова Чернева - История и цивилизация, класен ръководител на 11 „А" клас Богдана Иванова Николова - Биология и здравно образование, класен ръководител на 7 "Б" клас Румяна Иванова Серафимова - Изобразително изкуство, класен ръководител на 5 „Б" клас Кунка Нешова Юрукова - Предприемачество, класен ръководител на 5 "В" клас Николай Иванов Серафимов - Физическо възпитание и спорт Йорданка Добрева Ненова - Физическо възпитание и спорт Гергана Любомирова Богданова - преподавател ДЦО |
Учители Начален етап |
Мария Цветанова Нейкова - подготвителна група Павлина Добрева Георгиева- класен ръководител на 4 „Б" клас Нона Стоянова Кичукова - преподавател ЦДО 3клас Здравка Стефанова Петрова - Английски език Събинка Стоянова Делова - ЦДО (хореография) Стойчо Маринов Соколов - лектор (спортни танци) |
Учители Гимназиален и Прогимназиален етап |
Лилия Любомирова Груева - Български език и литература, класен ръководител на 8 "А"клас Петя Ивайлова Георгиева - Английски език Олег Иванов Чалъков - Информационни технологии и Компютърно моделиране и ИТ Кристиян Марианов Герчев - Английски език, Човекът и природата Джулия Валентинова Вълчева - География и икономика, класен ръководител на 10"А" клас Цветанка Иванова Георгиева - Музика |
Ресурсни учители |
Павлина Станева Зайкова Тинка Петрова Бачева |
Логопед | Даниел Димитров Овчаров |
Медицинска сестра | Иванка Пангарова |
![]() |
Споделяте ли позицията, че "Минало и бъдеще понякога са едно цяло? Това, което ги обединява, е Пътят""? Всъщност Пътят не е ли Настоящето? Ако не сме част от динамиката на 21-ви век, не бихме могли да разберем кога делата ни са вече история... Не бихме осмислили днешния си ден не само като реалност, а и като част от Пътя. Това единство на Минало, Настояще и Бъдеще дефинира развитието. Развитието на СУ "Паисий Хилендарски" обхваща две взаимно допълващи се направления:
Посоките, които ще гарантират бъдещето на СУ "Св. Паисий Хилендарски", са свързани с позицията на педагогическата колегия, че параметрите на модерното средно образование включват както висока компетентност в сферата на технологиите, владеене на чужди езици, солидна общооразователна подготовка, така и усвояване на знания за бизнеса и икономиката, при което да се формират мениджърски качества, умения за предприемачество, работа в екип и да се усвоят стратегии за успех. |
Създава гъвкава учебна среда, в която всяко дете може да постига личните си цели. Споделена територия между учители и ученици.
Чувствителност към нови идеи и предизвикателства. Нови методи в класната стая: проектно-базирано обучение; работа в електронни платформи и „обърната класна стая“.
Богат опит в реализацията на европейски проекти. Ориентация към европейски ценности и стандарти. Разнообразни форми за неформално образование.